Posuňte vaše projekty zase o kus dál
Nadace Vodafone připravila dva půldenní workshopy pro ty z vás, kteří chtějí zamakat na svých projektech. Prvním z nich vás provede tandem Pavel Eichler (nedori) a Jana Ecksteinová (Hithit) a bude na téma propagace a komunitní financování společensky prospěšných projektů. S Leonou Dolečkovou z IdeaSense si odpoledne projdete metodou design thinking, která nakopne vaší kreativitu.
Termín: 22. 9. 2016, od 9:00 do 16:00 (s pauzou na oběd)
Místo: sídlo Nadace Vodafone ČR, náměstí Junkových 2, 150 00 Praha 5 - Stodůlky
Kapacita: 20 účastníků - mladí lidé do 26 let, případně neziskové organizace vedené lidmi do 30 let
Pořádá: Nadace Vodafone Česká republika
DOPOLEDNÍ BLOK I. - PROPAGACE PROJEKTŮ A JEJICH KUMUNITNÍ FINANCOVÁNÍ
Lektoři: Pavel Eichler, agentura nedori, Jana Ecksteinová, Strážce projektů, Hithit
Líbí se vám Piana na ulici? Fandíte divadlu Jatka78? Zaujaly vás skládací botoponožky Skinners? Pak si přijďte poslechnout, co to je crowdfunding. Máte nápad, na který potřebujete peníze, zajímají vás alternativní způsoby financování nebo si chcete rozšířit fundraisingové portfolio? Crowdfunding je skvělý nástroj na (ko)financování, propagaci a možnost jak získat důležitou zpětnou vazbu na svůj nápad. Pobavíme se o tom, co to crowdfunding je, jak ho použít a pro jaké projekty se hodí. Zaměříme se na to jak si nastavit rozpočet, vytvořit nejlepší odměny pod sluncem a kdy to celé pustit ven.
Asi si nemyslíte, že stačí na Hithitu založit projekt a zatáhne se nebe, z kterého samy začnou padat peníze. Projekty je potřeba propagovat. Na sociálních sítích i v klasických médiích. Prozradím vám, jak to udělat, na co novináři slyší, které materiály jim předložit, jaké PR nástroje použít.
ODPOLEDNÍ BLOK II. - DESIGN THINKING A HUMAN-CENTERED DESIGN
Lektorka: Leona Dolečková, IdeaSense
V rámci workshopu design thinkingu vám představíme metodiku Inovačních farem®, kterou v IdeaSense využíváme pro tvorbu inovací, jak pro firmy, tak pro neziskové organizace. Představíme vám principy designu zaměřeného na lidské potřeby (human-centered design) a projdeme praktickými ukázkami jeho využití. Budete se zamýšlet nad potřebami lidí, nad tím, jak na jejich potřeby hledat řešení a vytvořit prototypy služeb nebo produktů. Představíme vám principy etnografického výzkumu uživatelů, jak s pomocí kreativních technik rozvíjet nápady a jak prototypy otestovat s reálnými budoucími uživateli.
Své přihlášky můžete posílat na gabriela.drastichova1@vodafone.com nejpozději do 10. 9. 2016. Je možné se přihlásit jen na dopolední či odpolední část, ale byla by škoda o jedno či druhé přijít. Těšíme se na vaše registrace a na setkání s vámi. Připojte se!
Chci odebírat newsletter
Přejete si dostávat pravidelné zprávy o našich aktivitách a programech?